Børneafdelingen - U7, U9, U11 + Trille Trolle

Hej alle trænere på U11, U9, U7 mix, Trille Trolle.

Vi vil rigtig gerne mødes til en aften hvor vi kan få sagt hej til hinanden i børneafdelingen, samt få rundet denne sæson af, og snakke næste sæsonen. Vi er den klub i Silkeborg som har den største børneafdeling, så det er klart vi sikkert alle går med ting som kan blive endnu bedre, og de input vil vi rigtig gerne have fra jer.

Derfor vil vi gerne byde på aftensmad tirsdag den 9/4-2024 kl. 18.30 i hallen, samt snakke om hvad som er gået godt, samt hvad som skal forbedres til næste sæson.

Generelt vil vi i klubben gerne gøre det hele endnu nemmere for jer, samt vil vi gerne i bruger hinandens erfaringer mm., men det kræver at vi kender hinanden ??

Dagsorden:

Sæson 23/24. Status fra alle hold

• Hvad har været godt?
  • Hvad kan vi arbejde med i næste sæson?

Sæson 24/25. Træner overblik, hvem er med, hvor skal vi have hjælp mm. (Vi er allerede i gang med dette, men vil gerne have inputs)

• Trille Trolle
  • U7 mix
  • U9 piger – U9 drenge
  • U11 piger – U11 Drenge.

Træneruddannelser/kurser.

Børneudvalg,

Vejledere til kampene på U9 + U11 B&C

Andet.

Vi kan nok ikke opfylde alle ønsker, men vi vil virkelig gerne gøre jeres træner-gerning nemmere, og undgå fest mulige udfordringer vi alle kan stå med.

Håber alle kan komme ??

Lone (sportsligt udvalg),

Jon (bestyrelse)

Pia (sportsligt udvalg)